vikten.

var nyss och vägde mig.. riktigt besviken på mig själv är jag. sist jag skrev lyckades jag gå upp i vikt till 59kilo.. jag ville bara lägga mig ner och dö.. men nu vägde jag iaf 57kilo.. och jag är ensam hemma i två veckor. och äntligen kan jag fasta och inte äta ett skit. jag har energi drickor med 0kcal i som jag kan dricka. ska inte äta något och bara dricka sånt med 0kcal i. är riktigt glad nu. och jag måste sola. för jag fick mina nya klänningar idag. måste vara smal och snygg när jag träffar en viss person i augusti<3 nervös.. sen ska jag ju ut till pubben och dansa på lördag och vecka 30 är det festival där jag bor. det känns verkligen som jag kommer lyckas. skulle bli jätte glad och sånna som fastat länge förut gav mig tips och så. jag har bara fastat i några dar innan. aldrig över en vecka.

Jag är 172 cm lång.
först var mitt BMI 21.03

Mitt BMI just nu är 19.3 :'/
Och mitt BMI mål är 15.5
Min målvikt: 46 kilo.

[x] 63 kilo.
[x] 62 kilo.
[x] 61 kilo.
[x] 60 kilo.

[x] 59 kilo.

[x] 58 kilo.

[x] 57 kilo.

[ ] 56 kilo.

[ ] 55 kilo.

[ ] 54 kilo.

[ ] 53 kilo.

[ ] 52 kilo.

[ ] 51 kilo.

[ ] 50 kilo.
[ ] 49 kilo.
[ ] 48 kilo.
[ ] 47 kilo.
[ ] 46 kilo.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0