Carmen Solomons.

Att skriva vad jag vägde igår eller idag är bara för pinsamt. Riktigt äcklig känner jag mig!! Och pga viktökningen ska jag fasta! Börjar redan idag! jag får se hur jag klarar det, därför skriver jag inte upp något på dom andra dagarna! Som tur är ska jag snart bort och där äter jag nästan aldrig något!

12 juni - Fasta!
13 juni -
14 juni -
15 juni -
16 juni -
17 juni -
18 juni -
19 juni -
20 juni -

& nu bilder på carmen solomons. (hon ser inte ut som någon annan iaf)

















Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag saknar det litegrann, men det var jag faktiskt inte... gick ner trots att jag åt mellan 2300-3600 kcal/dag. hade väl sjukt bra förbränning då antar jag :)

2009-06-12 @ 14:36:45
URL: http://orkaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0