Första gången jag mäter.

Nu har jag mätt mig för första gången i mitt liv. Blev besviken. Men jag ska kolla runt och se vilka jag ahr samma mått som. Och nu förstår nog folk att jag har väldigt bred midja. Och jag hatar det! För på benen passar 32 (cubus storlekar) men till midjan, om dom ska sitta på höftbenen måste jag ha 36 eller ännu större ibland. Här är måtten iaf, jag visste inte riktigt vart man skulle mäta sig så, hehe. Så här blev det.


Byst - 83
Under byst - 70
Över naveln, där det är smalast på magen - 72
Midja - 87
Lår - 45
Vad - 31,7
Arm - 24


Thinspo





















Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: jag har en kategori som heter bilder på mig, de är rätt gamla men jag antar att jag ser likadan ut nu...

2009-06-05 @ 13:11:02
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0