HAT är vad jag har.

Jag känner mig jäkligt mörk och det enda jag känner att jag har i hjärtat nu är hat..!! Fattar inte hur en del människor kan vara så jävla okänsliga, själviska, onda, vidriga, äckliga, ihjgiroeghqeui JÄVLAR!!! ursäkta men jag är så förbannad. att man kan älska en person så mkt men ändå verkligen hata han lika mkt om inte mer!!! kanske inte mer men jag tror känslan hat är större än kärlek för mig...!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!! fy fan.. och sånt här hade varit lättare om man hade haft vänner eller en vän iaf. jag har ingen.. jo jag har min hund, det är den jag pratar med, sitter med när jag är ledsen. och sen har jag världens elakaste och själviska pojkvänn.... jag önskar jag hade någon, bara en vän...



kanske det, då är jag jävligt stark.
 men här är det enda stället jag inte behöver gömma vem jag egentligen är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0